Μωρέ μπράβο…!!!!! στο νέο πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου, εξαφανίζεται το μάθημα της Φυσικής

Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιο σκεπτικό το υπουργείο αποφάσισε κάτι τέτοιο, βεβαίως την ίδια απορία έχουν και άλλοι οπότε στη συνέχει παραθέτω τη γνώμη διακεκριμένου συναδέλφου:
 
ΠΡΟΣΟΧΗ: δείτε τι λέει το σύνταγμα της Ελλάδας στο άρθρο 16 – 1:
Άρθρο 16

  1. Η τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες· η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους. Η ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.

Διαβάστε ολόκληρο το σύνταγμα: http://el.wikisource.org/wiki/%CE%A3%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82#.CE.86.CF.81.CE.B8.CF.81.CE.BF_1

Ο Νεύτωνας τώρα δικαιώνεται

newton5
Όταν πέθανε ο Νεύτωνας η ανιψιά του Catherine Barton βρήκε ένα σεντούκι που, προς μεγάλη της απογοήτευση περιείχε μόνο χαρτιά: μια τεράστια ποσότητα σημειώσεων, από τις οποίες – πέρα από κάθε προσδοκία – λίγες αφορούσαν τα μαθηματικά και τη φυσική, και οι περισσότερες τη θεολογία και την αλχημεία. Μακροσκελείς ερμηνείες της Αποκάλυψης και των προφητειών του Δανιήλ – όλες αυστηρά αιρετικές. Εκτείνονταν από την απόρριψη του τριαδικού δόγματος μέχρι την ταύτιση της καθολικής εκκλησίας με το θηρίο της αποκάλυψης και του πάπα με τον αντίχριστο. Κι ακόμα αμέτρητες σελίδες για τη μεταστοιχείωση, τη φιλοσοφική λίθο.
Οι σημειώσεις αυτές ρίχνουν φως στη στριφνή και σύνθετη προσωπικότητα του Νεύτωνα. Οι θεολογικές και οι αλχημιστικές μελέτες ήταν η βασική ασχολία του Νεύτωνα. Μέσα από τις μελέτες αυτές γεννήθηκαν όχι μόνον οι στόχοι αλλά και η μέθοδος που παρήγαγαν τα Philosophiæ Naturalis Principia Mathematica.
Ο λογικός πυρήνας της νευτώνειας επιστημονικής μεθόδου – καταρτίστηκε αρχικά για να ερμηνεύσει τη γλώσσα των Γραφών, ιδιαίτερα της αποκάλυψης και μόνο αργότερα εφαρμόστηκαν στη Φυσική. Ο Νεύτωνας πίστευε ακράδαντα πως η αλήθεια είναι μια, και μόνο ένας δρόμος υπάρχει για να προσεγγίσει κανείς τη βεβαιότητα: η γνώση της μεταφορικής γλώσσας που χαρακτηρίζει τις προφητείες.
Για τον Νεύτωνα η επιστημονική μέθοδος δεν ήταν παρά η απλουστευμένη εκδοχή της ορθής μεθόδου για την ερμηνεία των προφητειών: η γνώση των Γραφών ήταν το θεμέλιο και η προϋπόθεση για την τέλεια γνώση του φυσικού κόσμου.
Και γιατί λοιπόν ο Νεύτωνας τώρα δικαιώνεται;
Αφού ο Νεύτωνας είχε ως κύρια ασχολία τη Θεολογία κι όχι τη Φυσική, έτσι και το νέο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών 2015 – 16 που θα εφαρμόσει το Υπουργείο Παιδείας στο Λύκειο καταργεί καρατομεί το μάθημα της Φυσικής, διατηρώντας τα Θρησκευτικά ακλόνητα. Το «Δια της μέτρησης προς την γνώση», που ήθελε να γράψει ως σύνθημα πάνω από την είσοδο κάθε εργαστηρίου Φυσικής ο πρωτοπόρος Κamerling – Onnes , αντικαθίσταται με το «Δια της πίστης προς την γνώση».
Μιας και στην διδακτέα ύλη των Θρησκευτικών αναλύεται η θεωρία της Μεγάλης Έκρηξης, ίσως  να συμπεριληφθούν εκεί μερικοί ακόμα ανούσιοι προβληματισμοί όπως: υπάρχει βαρύτητα πάνω από την ατμόσφαιρα της Γης; τα κινητά τηλέφωνα εκπέμπουν ραδιενέργεια; γιατί το χρώμα του ουρανού είναι μπλε; ποια είναι η μεγαλύτερη ταχύτητα στο σύμπαν; τι συμβαίνει στο εσωτερικό των άστρων; τι είναι υπερηχογράφημα; τι είναι  μαύρες τρύπες και τι σκουληκότρυπες; τι είναι ακτίνες Χ; τι είναι συντονισμός; τι είναι αντιύλη; τι γίνεται στον LHC; πως «στέκεται» στο διάστημα ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός; τι σημαίνει η αρχή της αβεβαιότητας; κ.ο.κ.
Κι αν δεν χωράνε όλα αυτά στην ύλη των Θρησκευτικών, χωράνε στο μάθημα των πρότζεκτς ή στα διάφορα «προγράμματα» που υλοποιούνται στα σχολεία. Εκεί όπου ο καθένας διδάσκει ότι νάναι … ακόμα και Φυσική, χωρίς να ξέρει Φυσική.
Γιατί όπως είχε πει κάποτε ο Μαρξ: «η Φυσική είναι το όπιο του λαού». Ή μήπως όχι;
Πηγή: http://physicsgg.me/2015/05/07/%CE%BF-%CE%BD%CE%B5%CF%8D%CF%84%CF%89%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%84%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9